Comicland

Godkväll! 
Lite dålig bloggning, i know! Men i tisdags när jag kom hem från halkan fikade jag med fina Emilia och bästa Casper! Därefter va de dax för teorilektion nr 5 - stadstrafik! Kan säga att ja somnade fruktansvärt gott efteråt!
halkan gick dessutom tvärbra, roligt men ändå äckligt! Spinna, slira, gasa, tvärnita osv! :)
 
 
i onsdags körde jag 7-16, stannade kvar för att fixa lite grejer därefter mötte jag upp Hanna för en middag med några glas vin för att avsluta me bio! Tvärnice :)
 

 
har min lediga helg nu, fredag - söndag! Nu igår (fredag) va det riskettan kl 8:45-12:15!  pigg å glad? Därefter hem för att äta innan det va dax för Körlektion! Körde svår stadstrafik! Pluggade en hel del efteråt, både asm och körkortsteori! Kommer bli mycket sånt i helgen :) måste ju bli klar!!
 
 
fredagsmys på högsta möjliga nivån, filmer, mys, rosé, middag, doftljus och fina tulpaner!
nu ligger jag i sängen och kollar kanal5play och netflix, snart nana!
 
 
pusspuss


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0