Äre lugnt om jag kallar dig baby?

Godkväll alla :)
sitter i soffan hemma hos Emilia och Eddie :) har varit barnvakt åt finaste babyn ever, min gudson Casper! Vi har myst hela kvällen, kollat på tv, ätit massa gott och middag :) en riktigt mysig söndag! Vi har lekt med alla leksaker haha. 

 
Casper sover sen ett tag tillbaka! Jag däremot sitter och kollar på meet the fockers på kanal5, haha va längesen jag såg den! Skönt med en lugn söndagskväll då lördagen va mer fartfylld haha :)
 
 
igår va vinsten ett glatt gäng och drack massa vin och dansade hela natten haha, hade höga klackar på mig för första gången på länge, kan säga att de kändes på vägen hem! Skönt ;)
 
En bild på Hanna å mig påväg in :)
 
Imorgon blir det Körlektion efter förra snurriga veckan :)
hoppas ni haft en bra söndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0