Halka = död?

 
Herregud, ska göra min halka idag, är så jävla nervös att ja inte ens kan dricka min redbull utan att spilla!
 
dock är detta tidsinställt så när ni läser detta sitter jag antagligen i bilen eller så har jag dött?
 
 
Haha, vaknade 06:30 av mig själv nu sitter jag här i en nystädad fin lägenhet, dricker redbull, läser om halkan och kollar på how i met your mother!
 
Övningskörde igår med, i stadstrafik, på riktigt, växla upp å ner, tvärnita för dumma gångare, störst går först bilar osv, helvete haha! När vi skulle köra tillbaka till skolan blev jag stannad i en poliskontroll och fick blåsa! Snacka om att jag fått öva allting snart! :) men det är ju kalas!
 
ikväll blir det teorilektion med och på fredag blir det riskettan och Körlektion! 
Livet rullar, bokstavligt talat! Allt jag tänker är koppling, grundgas, växla, titta, stanna haha, skadad.
 
puss och kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0