Vårkänslor

God morgon! 
Sitter ute på balkongen och solar, så jävla skönt ute! Känns ju verkligen som våren är här närsomhest! Lovely!
 
har bott hemma hos mamma och Carl ett par dagar! Mysigt! Sovit gott, ätit gott, haft det allmänt braMinin fina lillebror fyllde 16 år i förrgår! Det firade vi med att jag jobbade 7-14 :) köpte med mig blommor och donuts, så hade vi fika och presentöppning! Sen spelade vi lite spel (göteborgsspel) innan vi gick å åt på restaurang! Igår va jag ledig å spenderade den med att ta värktabletter, få massage, promenera, äta gott och umgås med familjen!
 
 
nu tickar klockan, måste duscha å dra iväg till körskolan! Inatt ska jag jobba men innan det ska vi se om man kan få bli bjuden på middag av en kär vän ;)
pussochkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0