men tooppeen då?

Halloooj!

Igår kväll fick jag för mig att lägga mig i ett skumbad
med tända doftljus med ansiktsmask :D
Huur mysigt som helst, seriöst, varför gör jag ALDRIG så längre?
Låg där & läste & kollade på massa roliga grejer på datorn! :)
Sen gick jag direkt & la mig ;D


Idag, vaknade jag vid 11, läste lite & försökte somna om!
gick upp vid 2 & då ringde de på dörren. Becca kom hit,
jag duschade & fixade mig så drog vi & mötte Elinor
& åkte direkt till Liseberg, de är ju premiär av
' Jul på Liseberg ' :)
Vi gick runt i parken & pratade, värmde oss runt elden,
spelade massor, de va jättemysigt :D




Bara några av 100? haha :)
ni kan kolla dom på facebook sen, när jag väl känner för att /orkar
lägga upp dom! :)


Vi kom hem runt 20 & då satte jag mig vid tv:n
Runt 9 - halv 10 så satte jag igång med maten!
Gjorde en kycklingsallad! De blev himla gott faktiskt :)
Jag & älsklingen hade planerat en myskväll ikväll eftersom att
de är enda gången denna helgen.. :/
Men såklart blev han inringd till jobbet, så himla dåligt =(


Så nu sitter jag här i min ensamhet!
Men ska gå & lägga mig och läsa min bok nu,
och fortsätta kolla på ett Herrans Liv!
Filip & Fredrik (L)


Imon, jobbar jag 09-16, tycker inte om tidiga mornar asså!
Kanske något som jag borde, eftersom att
min dyngsrythm inte är av denna värld :(


efter jobbet ska jag möta Becca för att gå en snabbis på
stan & leta presenter :)
Sen ska jag hem & sova & mysa!
Hoppas min älskling blir ledig imonnatt då istället!


Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0